Nya projekt på gång...

 
 
Sådär då..
Stolarna som jag köpte för typ 200 år sen... är klar.. aa. den ena ligger på tippen.. totalt misslyckad..=P
Men de var bara att ta tag i den andra.. Göra om, och göra rätt...
 
Före
 
Efter
 
Eftersom Tobbe är i Malmö så fick Arvid vara på förskolan idag, och de blev en långdag...
Så när jag hämtade honom var han dötrött, men.. en liten snabbis till underbara Nära och Kära fick de bli..=)
Har länge gått och sneglat på några Pumpkinburkar till Arvids rum.
Och idag tyckte jag att de passade bra att handla hem dom nu.
Väl där inne vaknade han till liv.. De första Tina i kassan sa när hon fick syn på att Arvid sprattlade allt vad han kunde för att ta sin ner, var "-De är okey, han får jättegärna gå runt o kika.." Omg.. tänkte jag.. men de gick rätt bra.. de var ju inget som gick sönder varje fall, tre spel lyckades han hälla ut, och kasta runt med lite Rubens barn dockor, jag bara väntade att han skulle få syn på Pumpkin och Dinglisar snuttisarna.. Då hade de antingen blivit katastrofliv.. eller dyrare i kassan.. men han hittade dom aldrig..=P
 
Himla fint blev de. =)
Även om han var helt hysterisk med ALLT jag gjorde i hans rum, han blev arg på burkarna för att han inte kunde öppna, eller stänga eller stapla.. aa. typ allt.. så jag jobbade på och sen fick han hoppa i badet en snabbis.. och de är ju alltid en hitt.
Sen blev de saga för hela slanten och sen tack och goonatt.
 
Jag har plockat lite med lite av varje, planerar lite nya projekt, men för tillfället är de Ullared som rullar på tv.n och jag bara sitter och suktar efter att få komma ner.=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0