Mutter!!!! =/

Hela dagen har vart ett ända långt mutter...
 
Dyng huvudvärk, och trött like hell..
Hem till lilla familjen och gosa ett tag, lite mat och mys.
Innan jag trotsade huvudet och packade ner mig till gymmet.
Många hade nog haft de som en ursäkt att hoppa gymmet, och fortsatt ligga o muttra o klaga i soffan, men jag förstod ju resultatet.=P
Efter ca. 20-25 min så släppte dunket och muttret. Så sjukt skönt!
40 min. på crossen och 20 på löpbandet.
Sen en svidande mage- o rump pass..
Med mest fokus på rumpan.. Mmmm, gött när de svider i musklerna..=)
Men såfort jag var påväg till bilen igen så kom de där muttret tillbaka.
Åhhåå, jobbigt..
 
Goonatt!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0