Lördag kväll

Strax efter 9 i morse svängde vi in på Familjen Skogstorps gård.=P
Ja tidigt uppe var vi.
Arvid skulle få stanna hos mamma i natt, så vi päron får lite egentid tillsammans.
Ja, kan väl inte påstå att de lilla barnet är allt för krävande, men kan vara lite skönt att bara få sitta ner ett tag och vara vuxen på heltid.
När vi åkte därifrån åkte vi till varsitt gym, körde ett pass och sen hem, klämma lite lunch och sen åka och handla lite på ekängen.
hem och slänga oss i soffan ett tag, dock är Tobbe lite för rastlös så han störtade ut och tog tag i vårt lilla projekt.. (bilder kommer imorgon)
Men jag till min stora lycka, hittade nya avsnitt från säsong 2 av Orange is the new black.=)
Jag är inte speciellt mycket för amerikanska serier.. men började följa den när jag var mammaledig, och kunde inte slita mej.
Vi tog en promenad innan middagen, och nu har vi slängt oss i soffan igen efter ett mysigt skumbad.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0