Hej svejs!

Blev en lååååååååååååång promenad idag, till o med jag var trött i benen när vi kom tillbaka till Sundbyvägen.=)
De blev en dag i Parken Zoo med jobbet.
Och vi hade bara 4 barn, så vi bestämde oss för att traska.
 
Tobbe har åkt ner till gymmet när jag kom hem från mitt, och nu sitter jag och tar igen mej i soffan med en trött liten sjukling sovandes bredvid mej. =(
Han har kräkts några gånger idag, och vi blir hemma ett par dagar.
 
Har blivit lite pysselsugen igen, visserligen så har en del projekt i mina gömmor.. MEN är så sjukt sugen att pröva att göra en sån byrå som allt kreativt folk gör.=)
Köper en ful gammal furubyrå...
Lite kärlek... och simsalabim...
Vi låg i går på golvet i Arvids lekrum och kollade upp i taket och konstaterade att de kommer bli nästa lilla renoveringsprojekt.
Och då skulle de ju passa toppen med en festlig byrå.
Eftersom de bara kommer att bli vitmålade väggar.. och stället vara lite kreativ med annat kul.=)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0