Film tips!!

Vi har lyckats rätt bra på film fronten ett tag nu.
Alla har nog redan sätt dessa.. Baksmällan filmerna.=) De är ju helt underbart underhållande.
Så vi gav oss på tvåan för några dagar sen, och får väl ta trean i helgen.=)
 
En helt okey, finns hundra gånger sämre filmen, men kanske inte den där som man kommer lägga till i minnes arkivet.
Stod att de var en triller, men jag skulle nog tycka att den var mer drama, med lite spänning..
Men helt klart sevärd.
 
Non stop var nog den som var bäst.. Helt klart, men så gillar ju både jag och Tobbe action thrillers..=)
 
 
Den var också bra, sännande, med mycket pang pang, och ett ombytt slut..=) Sådant gillar ju jag, när filmen slutar på ett sätt som man absolut INTE förväntar sig..
Hatar tråkiga slut, Hours hade väl kanske ett LITE väl förutsägbart slut.
Tokarev är förövrigt en pistol för er som undrar.. Var tvungen att kolla upp de eftersom jag tyckte namnet va rätt konstigt.=P 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0