En helt vanlig Onsdag

Ja.. behöver väl knappt skriva egentligen.. känns som mina dagar sen precis lika dana ut vare dag..
Men, men..
Vi knatade sakta men säkert till Ica.. och på vägen hem tog de grymt låång tid..=P
Varenda liten sten och kotte på grusstigen skulle vändas, kastas eller bara packas med.
Gullunge då..=)
Tur vi har all tid i världen.
 
tillomed ta lite snyggbilder..=P
 
Arvid dök i den enda lilla pöl som fanns på stigen..=P aja..
En gammal dam cyklade förbi, och höll på att smälta ihjäl när hon fick syn på mitt lilla geggmonster.. (Han blev betydligt mer geggis än såhär)
"-Tänk va härligt att få sitta där o gegga".. Aaa skithärligt när jag ska försöka få bort min monster därifrån.. Kan inte bära pga allt gegg.. o kan inte sätta i vagnen pga allt gegg.. så de var ju bara att "vänta" tills han själv kände sig klar.. (Tog inte skit lång tid, blev väl lite kallt i joggingbyxorna)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0