Buskul dag ändå

I Söndags så packade ihop picknick och packade vagnen full och styrde mot Parken Zoo, när vi klev ut på parkeringen så blåste de sådär vidrigt, och regnade från sidan lixom..
Vi tittade på varandra... hoppade in i bilen igen och åkte till Leos Lekland. tar att Arvid är så pass liten än så man kan göra så.=P
Skit nöjd var han med vårt nya val av Söndags aktivitet.=)
 
När vi käkat lite mellis så gick vi upp, Arvid fick leka för sig, och jag gick igång i mina garderober.
En hel hög fick jag till av gammalt skit som jag inte vill ha kvar, som bara ligger o tar plats.
Kan tänka mej att Elin är sugen på att gå ett varv i högen, sen sickar ja de på någon låda någostans.
 
Nu sitter jag o väntar på att klockan ska gå, och bli strax innan sex, så jag kan trava bort till Solstrålen för månadens styrelsemöte.
Lagom pepp...
Efteråt var de visst lite fix som skulle göras ute på gården.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0