-"Mmmm, gott... Gobbe"

Blev att jobba över idag, förmycket skolavslutningar. =P
Även idag när jag hämtade hem min lilla groda så kom han knatandes med en fläskläpp.. men då..
Aja, men och plocka lite hemma, och rätt var de var så kommer Arvid knatande med hela handen full med blod.
"Hallå.. Vad har du gjort?"
Var ju bara att tvätta o kika.. han hade skurit sej på någe... men de som fick honom att skrika halsen av sig var ju plåstret.
Var bara att avleda med lite jordgubbar.. jisses va ungen ÄLSKAR jordgubbar.=P
"-Mmmmmm.. gott.. Gobbe!" Älsklingen då.=)
 
Efter maten så knatade vi upp, bäddade rent i våra sängar, Arvid fick bada, leka lite i hans rum, innan de var dags för kvällens sagostund. Två Alfonsböcker.
Sen somnade han som en klubbad säl.
Jag hoppade in i duschen och nu har jag precis plockat fram lite gott, tänkte överraska Tobbe med lite ostar, kex och jordgubbar.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0