Nöjd med sin nya dockvagn

Min jobbarkompis kom förbi med en dockvagn och en BABY born docka till Arvid idag.
Och han var så fin när han lekte med dem.=)
Matade och nattade.
Bäddar ner dockan under kudden, (ger kudden en puss) och säger sov gott..=) haha söta unge då.
Som sagt så blir ju nästa renoveringsprojekt att snygga till Arvids lekrum på nere våningen, och då fick jag för mej att ag skulle vilja göra en liten kökshörna, han leker alltid i hemvrån på förskolan.
Men såklart så vill ju inte jag ha en "vanlig" micki spis..
 
eller ja.. klart att de skulle funka.. men då ska den ju snyggas till såklart. =)
De finns ju så sjukt mycket fina varianter av lek kök.
Dessa var ju helt underbara!!
Men så såg jag detta..=)
Smart och snyggt! =)
Lite besök på IKEA så..=)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0