Mumma med shopping o glass!

Vi åkte ut och plockade lite jordgubbar, de var grymt urplockat, men lite fick vi med oss hem.
Arvid var ju helt underbart gullig när han kom gåendes tillbaka till bilen, precis röd runt munnen.=)
Folk kunde inte göra annat än le åt honom.♥
Släppte av dom hemma, och Tobbe började förbereda maten, och jag åkte till Tuna Park för att se om jag kunde hitta någe att ha på oss tills imorgon.
Och jag blev toppen nöjd.
Både med mitt och Arvids.
Som jag sagt tidigare så passar jag så grymt illa i klänning, men denna satt så sjukt snyggt på. =) Gisses vad jag älskar den!!
Köpte även ett linne i samma lite lösa stuk, ifall jag skulle få akut panik imorgon och inte pallar klänning.=P
Fick även med mej en väska från hm.
När jag kom hem så var maten i stort sätt klart, färskpotatis, med broccoli och grillad lax.
Till de så hade vi vanlig gräddfil med hackad rödlök och gräslök. De var så sjukt gott, tyckte tillomed jag.
Till efterrätt blev de varsin liten slagstaglass.=)
Arvid var så mycket mer fascinerad av alla bilar och småfåglar som hoppade runt honom än om glassen.
 
Nu har vi vuxna slängt oss i soffan och möjligtvis se om de kan finnas någon bra film.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0