Långa, sköna dagar i Slagsta

Aa, ledsen för lite halvdåligt bloggande, men så blir de ibland.
Inga större händelser, Vi håller oss på altanen på baksidan i skuggan mest hela dagarna när de vart så här varmt.
Arvid strosar runt med sina saker, lite vatten och en lång pinne.
Då är han som mest nöjd, och är han nöjd är vi nöjda. =)
Haft lite fin besök av mamma o pappa i veckan, dom är väl kanske mest här för att leka av sig med Arvid.=)
Min morfar dök upp på en spontanare igår efter lunch, och vi satt ett tag o fikade på altanen medans vi väntade på att Arvid skulle vakna och vi kunde packa oss till Mesta för lite umgänge o mat.
Alltid lika trevligt! =)
Och Arvid fick riktigt leka va sig med sina kusiner.
Dock blev de rätt sent i säng för hans del, de är för lätt att man vänder på dygnen när man har semester.
Och fort går de, han somnade nog inte föres runt halv tio.
Väntar hem Tobbe från gymmet, så att han får ta över här hemma, så jag kan åka till mitt, tänkte även gå en vända på stan först för att se om jag kan hitta någe snyggt till både mej och Arvid till morgondagens dop fest.
Till eftermiddagen tänkte vi nog ge oss ut till Solby gård och plocka de sista av jordgubbarna.
De är väl totalt övermogna efter den här värmen, så de hade bara självplock veckan ut.
Lika bra att passa på. =)
Är ju sån lyx att få ha en massa jordgubbar i kylen.=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0