Snabba cash..

I Tisdags så for jag bort till Pingstkyrkans loppis för att se om jag kunde hitta någe kul.
Och någe kul hittade jag.=)
När man bara ser de lilla fula bordet stå där bland allt annat skit, så går man nog bara förbi, men om man ser på de, på de sättet man vill att de ska se ut när allt är klart.. Så kan man ju inte bara låta de stå kvar.
Gav 100 kr. får båda.. Vilket kap.=)
Resultatet av bordet efter lite kärlek.
Underbart ju, och denna bild la jag ut på Facebooks köp o sälj.. tog en timma, sen var de sålt för 300..=P Kliiiiiir i kassan..
Stolen har jag börjat med..
Men vet inte riktigt vart de kommer sluta, antingen som en lite mysigare stol med någon form av mysdyna på, eller skriva någe fint, och ha den som någonting ögonfallande bara.
 
Eller så ska jag fortsätta hitta lite udda stolar, måla dom i fina ljusa pastellfärger, och behålla dom som köksstolar.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0