Någon gång runt lunch

Snacka om att vi sov i natt. =)
I någon form av dum rutin så vaknade jag i alla fall runt 2.. (Den tiden han vaknade förut och åt)
Sprang upp på toa, och lyckades samtidigt väcka Arvid, ja men va smidigt.
Men de gick trotts allt bra, in med nappen, o sen nästan sprang jag in i sängen för att få somna om så fort som möjligt.=P
Halv 6 imorse knata Tobbe upp av någon anledning, och då fick puffen komma in till mig.=)
Samtidigt som jag nästan i sömnen ringde dagis och meddelade att vi är hemma idag oxå.
Skönt att få somna om till halv åtta igen.
 
Efter frukosten åkte vi och handla lite på maxi, sådant som håller på att ta slut, och sådans som jag glömde i Fredags.
Sen en promenad, och nu lite lunch, de fick bli lite rester, men han plockar för glatta livet av kyckling, köttbullar och potatis.=)
 
vad eftermiddagen har att erbjuda vet jag inte än, skulle behöva kolla efter nya tjocka vantar.
Men först o främst så blir de att sanera köket så fort han har somnat, klart han ska få äta själv, det är ju både roligt och utvecklande..
Och jag städar ju så gärna.=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0