Mysigt var ordet

De var toppentrevligt att ha hela familjen hemma på en liten pizzakväll igår.=)trångt men mysigt.=)
När lugnet hade lagt sig, och Tobbe hade nattat Arvid satte vi oss i soffan, och kollade igenom alla 200 bilder från vår första Thailandsresa. Shit.. vi blev nog lite ressjuka båda två.
Visserligen inte någon långresa första gången med Arvid, men vi sa att får vi någe pengar över när jag börjar jobba så skulle de ju inte sitta fel med en vecka al inclusive till Grekland eller Spanien. Till någe försvenskat hotellkomplex =D
Sen klickade vi igår en film vi hittade på Swefilmer..  Captain Phillips
Gryyymt bra, om man vill ha lite spänning.
Handlade om pirater, inte pirater med bomper o granater, lapp för ögar och träben med en papegoja på axeln, utan somaliska sjöpiratet, som kapar lastfartyg.
De var en verklighetsbaserad film och Tom Hanks spelade rollen sjuuuukt bra. Den får 5 av 5 möjliga barbapapor.=)
 
Imorse blev de ingen lång lyx frukost här hemma, Tobbe skulle umgås med Martin o Rikard..
Så jag o Arvid var rätt snabba med att få iordning oss och sen åkte vi till mina småkusiner.
Dels för att Arvid skulle få leka lite, och dels så hade vi deras julklappar kvar under granen.
Toppen trevligt, och alldeles för sällan.
Blev lite sena hem till lunchen, o Arvid var toktrött, skönt tänkte jag.. då går nattningen efter lunch smidigt.. trodde jag ja..=P
Men men, nu sover han och jag tänkte kika runt lite här innan han vaknar o vi ska hitta på nya äventyr.
 
Hörs!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0