Men så duktig

Så fort Arvid är uppe o klättrar så är vi framme som små hökar på honom och tjatar om att han måste backa när han ska klättra ner.
Vart han än är och klättrar.
Och idag efter melliset så passade vi på att ta tillvara på solen som var framme, och gick ut till backen på baksidan.
Kan ju inte bättre bli bättre läge.
Och efter att jag har fått en grymt bra rumpa-lår träning så var Arvid snabb med att vilja undersöka backen på egen hand.
Och han kröp fram till kanten, kollade ner.. Tittade på mig.. och vände sig om, och backade så duktigt ner för hela backen.=)
Efter 40 min, så packade jag ner honom i vagnen och vi tog en promenad...
Någonting som inte alls passade honom i smaken, halva vägen var han så nöjd, medans vi pratade om vovve o kisse.. Friiiiia utbryter han mitt i vovvepratet.. Det är alltså mammas hund Freja-=)
 
Men nä vi hade gått halv rundan fick han frispel och ville inte alls sitta i vagnen... Aaaaaa.. Hade ingen napp i fickan, och skona hade vi ställt kvar hemma och bytt till raggsocker och tosserna.. så de var ju bara att småspringa hem med en gallskrikande unge i vagnen.
 
Lyckan är ju total när pappa kommer hem från gymmet..=)
Och vi hamnar ofta liggandes hela familjen i Arvids lekrum, skrattar åt Arvids tokigheter, samtidigt som vi kan prata massa skit, och han är nöjd med att få vara nära.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0