Godmorgon vänner!

Vilken jävla skitnatt..
Somnade väl vid halv 11, och mellan halv elva och 1 var Tobbe uppe o bäddade om Arvid, för han var ledsen..
Kl 01. var de dags igen, fram o tillbaka några gånger, innan ja lyfte över honom hos oss, och de resulterade ju i att jag inte kunde somna för han hade bestämt att ha Tobbes mage som kudde och mig som någon form av bollplank.....
Så halv fyra lyfte jag över honom till sin säng igen för att jag skulle få någn form av sömn denna natt..
Jodå.. hann väl somna sådär en tio min. innan de var dags igen..
Vi hann in båda två en vända innan Tobbe kommer med honom i famnen o bäddar ner honom o kryper intill honom o somnar.
Till kl sex, när hans klocka ringde, han lyft in honom igen, (eftersom jag inte vill ha honom i sängen när jag sover själv)
De gick bra typ 20 min. innan han skrek igen.
AAAAAAAAAAAA!!!!
Så idag blir de en grymt lugn dag.
Dammsugit lite på övervåningen nyss, och nu sitter jag o bloggar o lyssnar på musik i Arvids rum, medan han leker så fint med sin Duplo.
Tänkte väl strax ta en promenad,  o avsluta på Ica för att kolla om dom fått in plocksalladen igen, den har vart borttagen under julhelgen.
Tycker de är de bästa affärerna kommit med..=P
 
Hörs senare!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0