Fredag..

Fösta gången på över ett år som jag på riktigt uppskattar att de är helg nu.=)
Haha.
Vilken toppendag vi hade på Solstrålen idag.
Arvid är så sjukt duktig, så jäklans optimalt inskolningsbarn så de är ju inte klokt.=P
Dag 4, och han förlitar sig mer o mer till sin inskolningspersonal, idag har JAG mest lekt med de andra barnen.
(Kan ju vara bra träning de också)
Medans Arvid har hakat på Ullis.
Sen rätt var de är så kikar han ut från dockvrån (eller vart dom nu är) och konstaterar att jag finns kvar.
Eller så kommer han krypandes, lägger huvudet på min axel o säger "hmmmm"
Då har jag passat på att gosa lite, viskat lite kärleksfulla och uppmuntrande ord i hans öra.
Och de känns som att de är så han vill ha de, som att han lixom blir nöjd med de.
Kollar sin lite runt, och kryper iväg till någon kompis, (Oftast till de lite äldre barnen, där de busas lite hårdare, och är lite mer högljutt)
Idag var de ju också lunchdags.
Han mumsade på, samtidigt som han hade en liten kille bredvid sig som envisades med att hålla Arvid i handen.
Dom var väl för söta.
Och Arvid var så nöjd med de så.
Båda två småkillarna var så sjukt trötta, och satt med hängande ögon o tittade på varandra, och smålog lite.
 
Och så måste jag få berömma mig själv lite också, så mycket ångest som jag haft för denna vecka sen typ i slutet på sommaren, och inte en gång har jag känt nu att jag tvivlar på någe, fått någon form av hysteriskt utbrott eller varit tvungen att spy.. =P Och de är ju så, Lugn o harmonisk mamma = Lugnt o harmoniskt barn..
 
Somnade nyss som en klubbad säl, så jag ska plocka lite innan vi ger oss av ner på stan idag igen, för en fredagsfika med Åsa.
De är vi gott värda efter denna vecka.=)=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0