Fönsterlampa på fot

Är lite inredningssugen, att handla hem, flytta runt o göra vår fint hemma.
Är på jakt efter en fönsterlampa på fot till vardagsrummet.
Dom är ju så grymt fina, men lite dyra för tillfället.
Stax gå tillbaka till Solstrålen och hämta hem min lilla prins, det var med alla känslor som jag stängde dörren efter mig, och lämnade honom kvar där.
Men, men, de är väl bara att vänja sig.
Hann hem och skotta lite på framsidan, kändes ju rätt ogjort att jag gjorde så fint igår.=P
Sen blev de lite städning, skönt att ha de klart till helgen, plus att slippa göra de när Arvid är hemma.
En blåbär o banan smoothies till lunch, och till de så gjorde jag en päron och mandarin juice.
Och den blev gryyymt god.
Gud vad jag längtar tills i sommar, då ska den garanterat fyllas med vattenmelon.. Varje dag..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0