Fedag

Idag höll vi oss hemma.
Redan i natt så börjades de snora för fullt från lillsängen.
Så jag packade på honom kläder och packade in honom i bilen, vi åkte dit för vi hade lite saker att lämna, och lite saker att hämta, och bara lilla biten dit så hann han väl med att nysa 3 gånger.
Vi önskade trevlig helg, och sen åkte vi och handlade hem lite mat, käkade lite banan, och sen bäddade jag ner honom i vagnen och så tog vi en promenad istället.
Kunde ju inte vara bättre än så..=)
De är ju så fint väder ute just nu.
Då var de ju just typiskt att han skulle bli förkyld just nu då.. Mina vinterbilder ju..=/ hehe.
Nu puttar risen på spisen, strax lunch, och när Arvid sover tänkte jag passa på att tvätta använda snuttisar och koka nappar.
Hysteri.. japp!! Men de hjälper ju.
Handlat hem massor med mandaringer, apelsiner och grape.. Vitaminboost hej!!!
 
Hej så änge då!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0