Ett litet fel..

..blev de i förra inlägget, de var ju ändå Hur många LINGON finns de i världen, som gick på tv.n igår.
 
Jag var aningen trött i morse, eftersom jag satt uppe länge o kollade på film, och sen somnade jag sent.
Arvid har sovit hur bra som helst i natt, var in till honom vid 4 och stoppade i nappen, vände runt, och klappade lite sen var de tack o gonatt igen.
.
Fan va trög jag är som får så jobbiga tankar, de gick ju huuur bra som helst idag ju.
 
Han hittade även idag en liten kompis, som var i samma höjd som honom, en liten Olivia, och dom satt o sög på varsin plastburk under trappan i lekhallen, tittade på varandra, och bytte några för oss vuxna helt oförståeliga ord.
Log åt varandra, och sen lekte någon form av följa Jon, i kryp position. Kärlek tror jag minsann att de var.
 
Efter lite lunch och en massa bajs, så sover han som en stock.. (Undra varför man säger så egentligen)
Sen blir de en liten förhoppningsvis shoppingrunda, Arvid behöver ha varma vinterskor och jag behöver ha nya strumpor.
Kan någon tala om för mig var strumpor tar vägen.
Jag tror helt ärligt att tvättmaskinen har någonting med de hela att göra asså, visst jag är snabb med att kasta om de är minsta lilla hålet i våra strumpor, trasiga strumpor är bland de värsta jag vet, både på mig själv och andra.
Ser för jävla illa ut.
 
Tycker nog att de är lite skönt ändå med den här kalla klara luften, de är så fint när de glittrar på backen, och man blir så fint rosig om kinderna.
Även om jag vet att jag kommer snart längta till varmare dagar.=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0