..

Mmm, lite halvseg dag.
Tänkte att idag skulle jag ha en "ta-hand-om-bara-mig" dag..
Så när jag kom hem från dagis, så slängde jag mig i soffan o kollade först på gårdagens avsnitt av Farmen och sen PH.
Sen hällde jag upp ett ångande bad, och tände massa ljus.
På med lite ansiktsmask, skrubba, raka, peeling, inpackning och njuta. Så skönt, och jag bara ÄLSKAR mitt badkar. =D
Efter de så plockade jag fram mina små väskor med nagelprylar.
Har ju lärt mig av mina misstag att dels ett bra underarbete, och inge stress.. så blir de hur bra som helst.
De jag behöver träna på är att få tippen att hamna så långt ut på min nagel som möjligt, men ändå inte få någon onaturlig "bulle" mitt på nageln.. kolla och jämför, ringfingret med pek- och lillfingret.
Ringfingret sitter tippen längre ner på min nagel, och pek- och lillfingret sitter den "som den ska"
Men som med allt annat, övning ger färdighet.
Och för att ha handlat billigt på Ullared tycker jag att de är helt okey plus att de sitter ju i alla fall 2 v.=)
Har inte bestämt om de ska vara franska, eller om jag ska glittra till dem lite.=)
 
Pluttis sover nu i alla fall.
Hade gått så bra idag, idag hade han fått vart med på promenad, och sen fick jag se fina bilder från sångsamlingen.
De är så skönt för mammahjärtat att de går så jäklans bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0