Dags för dagis

Imorgon smäller de..
=)
De är med blandade känslor som vi ska börja på Solstrolens föräldrarkooperativ.
Men de känns så sjukt bra med personalen.
Och tro mig.. De finns ingen bättre förskola i stan.=)
Inte bara för att jag tycker så, dom har ett sjukt bra rykte om sig.
Och som jag sagt tidigare, de är ju mitt barn jag ska lämna hela dagarna. Jag sätter inte honom på ett ställe bara för att jag måste..
Men men, hur de än är så är de lite som måste fixas innan, igår satt jag o beställde dagisnappar från namnnappen.
Arvid W tyckt på hela nappen.. de ska inte bli någe som helst missförstånd..=P
Och satt nyss och kollade på namnlappar..
Men jag fick så beslutsångest för de fanns såååå jäkla mycket att välja på... Typ 100 olika bakgrunder, 100 små symboler och massor med typsnitt..Bhhaaaa!!! =P
Men men de löser sig väl.
Och så har jag o Tobbe kommit överens om att när JAG har klarat inskolningen så ska jag få shoppa en ny dagisväska till Arvid..=)
Älskar ugglan från Skip Hop.
Fanns tyvärr bara som liten väska på babyproffsen, men den finns ju även att skicka efter.
Tänk va gulligt, när han kan packa nappen o snutten o gå men jätteväskan på ryggen. ♥
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0