9 Januari

Hemkomna från förskolan, och intagit lunch.
Arvid somnade precis lika fort idag som de tidigare dagarna.
jag blir lika snopen varje gång jag kliver ut från hans rum, och konstaterar att de bara tog3-4 min. att natta honom.
Och igår så var jag uppe o väckte honom strax innan kvart i 3.. han hade sovit i tre timmar.
Så jag räknar väl med att de blir någe liknande idag.
 
Jag tänkte tillbringa hans sovtid i soffan o kolla in några avsnitt på Orange is the new black.
Så grymt bra.
jag gjorde ju dagens tabbe igår..
Åkte ner o tränade och var nere till sju.
Och jag fick ju någon form av reaktion på Celsiusen innan jul.
Men nu tog jag en, och hoppades på en bättre effekt.
Och nog fan kickade den igång..
Halva natten tyvärr.=P Jag kunde då faan inte somna.
Låg o vred o vände på min till mitt i natten. Att ja inte fattade bättre..
 
Idag blir de en vilodag, Tobbe ska till Västerås med Martin o kolla bil..=P Nähä.. otippat!!
Så jag o Arvid har myskväll för oss själv.
Vi får väl nöja oss med en liten eftermiddags promenad..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0