Tråkinlägg utan bilder

De finns väl inge tråkigare än läsa blogginlägg utan bilder.
Så jag ber om ursäkt för mina..=P
Här kommer i alla fall ett.
 
Vi blir hemma veckan ut, han var ju hur som helst ledig på Fredag, och är fortfarande rosslig o snorig, så även om han skulle vara bättre imorgon känns de helt värdelöst att ha honom där bara på Torsdag.
Så nu sitter vi vid köksbordet, och Arvid skriver viktiga saker på sitt block o på mina papper.
Aja, han är ju nöjd varje fall.
Blev väl inte kalasmycket sömn i natt, mellan tolv och 1 så låg han o hostade så sjukt mycket att jag trodde han skulle spricka, så jag hämtade in honom till oss, så han kunde ligga riktigt högt med huvudet, ett tag tänkte ja lägga honom i vagnen, men de blir ju så trångt, så halvsittandes i vår säng, med en flaska vatten till hands så funkade de fint också, bara de att efter typ 40 min. så var de fullt med kalasande i blöjan, så med en halvsovande unge på skötbordet, så fick vi till någon form av rengöring.
Halv sju var de tydligen färdigsovet för vår del, så de var ju bara upp o gosa en stund, lite frukost, och så satte vi oss o mös i soffan ett tag, kl. 9 stod vi på ICA Maxi..=P hehe, så är de..
Var ute efter refiller till nässugen, men de var slut, där, på Sveaplan och på kronans vid Coop.. Snor-unge-tid-HEJ!!!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0