Saker som inte får hända..

händer..
Arvid gjorde tidigare i kväll jordens vurpa, tre steg upp från vår trapp.
Fyfan vad mitt hjärta stannade efter den kullebyttan, men samtidigt som jag såg att han ramlade såg jag att han slog inte i sig någon direkt stans..
Det andra man gör är att klandrar sig själv, för att jag bara släppte honom med blicken 2 sekunder och gick in i tvättstugan och la ner tvätt i tvättkorgen, och inte la på grinden..
Usch...
 
Hämtade hem min lilla prins precis lagom tills att dom skulle käka mellis, så vi packade ihop oss snabbt, och åkte hem och käkade lite mellis ute.
De var ju så varmt ute.
Och speciellt på vår framsida som bli helt i lä.
 
Blev även en runda ner på stan, men dock bara en snabbis, eftersom Arvid var trött som de är efter en dag på Solstrålen.
Men vi hittade i alla fall de vi skulle ha, lite dregglisar.. som ser mer ut som små snusnäsdukar.. än några bebishaklappar.
Så med lite fina kläder, blev de lite smårockigt. ♥
 
Nu sover han i alla fall min lilla prins, och jag tänkte ta de lugnt i soffan ett tag.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0