Min lilla färgklick

Bara för att vi idag får sova hur länge som helst, så vaknade Arvid kl. 6 och var hur pigg som helst.=P
Jaja, vi gick upp och vinkade av pappan, och sen kröp vi ner i soffan och nu kikar vi på Emil och griseknoen.
Jobbar långdag idag, men o andra sidan börjar jag kl.9, så de är ju grymt skönt.. att inte behöva stressa på morgonen.
 
 
Vi svängde ner på stan en stund efter att jag hämtat hem Arvid igår.
Dels hade jag ett ärende på banken, och sen hade vi lite tid över att kika lite i butikerna.
Arvid fick några nya dregglisar, ett par fodrade stövlar att ha på förskolan, och ett par dra-på-jeans.
Klart vi ska ha lite nytt till denna kalashelg.
och så var jag inne på Polarn och Pyret, o gisses vad jag blev kär i vårkollektionen, hittade en uppsättning som jag hade riktigt svårt att dra mig från.
Skulle ju vara en sååå fin liten färgfläck.=)=)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0