Måndag o vår hela dagen

Man blir lycklig i hela kroppen så fort de är minsta lilla solglimten ute.=)
Är så sjukt sugen att förnya garderoben lite.
 På lunchen passade jag på att ta upp en bra gamal vana, knata ett varv runt Balsta, i rask takt tar de 25 min.
Perfekt att ge träningsvärken från gårdagens pass en omgång. =P
Strax hem till min lilla sjuklingfamilj, dock så verkar Tobbe se ljustet i tunneln, och tänkte knata till jobbet imorgon.
Men jag håller mig hemma imorgon och på Onsdag med Arvid, lika bra att han blir helt frisk.
Och sen är de bara att hålla tummar och tår tt han klarar sig längre än en vecka på dagis.
 
Ikväll blir de gymmet igen.
Hej!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0