Hej kväll

Hann köra 3 maskiner tvätt, dammsuga och bädda rent i sängen på eftermiddagen.
Finns de någe bättre än att krypa ner i en renbäddad säng, de är NÄSTAN bättre än både sex och hotellfrukost.. hahaha..
Hade jag haft lite för mycket pengar så hade jag nog haft en liten människa anställd som bäddade rent var annan dag..=P Nu får varannan vecka duga.
 
Vi tog oss en liten promenad efter melliset, skönt att få lite luftombyte även om de småregnade ute.
Och även en liten vända in på Ica, behövde handla lite frukost och så eftersom de blev den DÄR veckan, så blev de lite godis även denna helg...
Hem och började med maten, Arvid har vart så nöjd idag, och inte alls vart speciellt pipig och klängig, så jag tog mig an de där halvruttna bananerna vi hade låg på fruktfatet, och mixade ihop en banansockerkaka också.
 
Tobbe nattar nu den lilla, och jag kollar runt lite här, samtidigt som jag har Morgan och Ola-Conny på tv.n.. haha, vilka lirare de är asså.=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0