Hej kväll

Asså shit vad jag uppskattar att jag har en andra hälft att dela min vardag med.
Att jag inte sitter som någon ensamstående mamma, till ett så litet barn.
Även om Arvid är den snällaste ungen jag träffat på, så är de rätt krävande att sköta allt själv.
All uppmärksamhet som puffen behöver, plus att maten ska vara klar, hemmet ska inte förfalla i katthår överallt.
Och man ska packa dagisväskan, och ta sig till dagis och jobbet i tid.
 
Mamma kom, och jag bjöd henne och Arvid på blodpudding, fläsk och keso..
De var premiär för Arvid att äta blodpudding, och jisses vad han åt..=D han var supersugen på mammas bit som hon lämnade.. hihi.. aja, men dåså.
Och gissa om mamma blev glad, när Arvid stolt minsann talade om att han kunde säga moomoo! (mormor) så nu får vi upprepa de några gånger, innan vi går över på moofaa (morfar)..=P
Första halvan av kvällen föräldramöte kände jag att jag skulle kunna hoppat, de är ju samma sak som vi sitter och ältar...
Men sen när de var medlemsmöte, märktes de ju ändå att de är vår fsk. Kul att få vara med och bestämma..
Jag anmälde mig till en "festfixargrupp" till sommarens 20 års jubileum, Skojigt!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0