Hej Fredag... Härliga Fredag

Hela familjen var nog en liten tröttfamilj igår.
Arvid sov kvart över 6, och jag dog i soffan runt halv 8.. =P
Så imorse när Arvid vaknade var han på hur bra humör som helst.
Så lycklig åt livet.=)
Och både de och att man sovit bra gör ju att man själv svävar på moln.
Så fredagen kunde ju inte starta bätte, lugnt på jobbet och ikväll ska jag bara roa mig.
Underbara Fredag.
 
Såfort jag har hämtat Arvid blir de en snabbis hem o byta om o snygga till sig, och sen ska Tobbe köra mig till Åsa.
Ikväll ska jag varken bry mig om bebisnattning eller kvalitetstid vuxna imellan.
Ikväll ska jag ha kvalitetstid tillsammans med Åsa och en hög med cider.=D
Var så sjukt länge sen, så de var allt på tiden.
 
Hörs!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0