Har verkligen längtat..

Typ hela Arvids lilla liv så har jag bara gått o väntat på att nästa "grej" ska hända.. Var snabb med att sätta honom i sin matstol för att han skulle få vara med och vet när jag sa att "-Gud va mysigt när han kan sitta själv på golvet, så man kan sitta o leka med honom" o pang.. Arvid 5 månader sitter...
Eller vad jag längtade tills han skulle börja krypa.. eftersom han bara ålade sig i 10 månader.=P
Och idag gjorde vi vårt senaste "mål" höll han i handen så han fick gå till bilen själv, från bilen och in på apoteket och tillbaka..
De är någonting jag har sätt fram emot läääng, att få gå med honom i handen=D
Så stolt, både mamma och barn.
Och folk blir ju helt till sig när de kommer en så liten människa och faktiskt tar sig fram i sina minikängor, lite för stora overall och sneda mössa..=)
Kärlek!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0