Ett premiäråk

Jag var nog mer ivrig än Arvid att komma ut imorse.
Men vi var ju tvungna att pröva nya åket.=)
¨Så en snabbis ner till stan, hade presentkort inne på Åhlens, och de var så sjukt länge sen jag shoppade någe kul till mig själv. (men jag hittade inge kul)
Men shiiit vad jag älskar mina swivelhjul på vår andra Brio..
Kände direkt i axlarna och skuldrorna va tungt de blir att svänga,
Plus att när han hade åkpåsen i vagnen så var han för liten för att ha fotplattan nerfälld.
Men till vår/sommaren kommer den nog vara prefekt.
Så den får nog stå i förrådet ett tag.
 
Lite lunch nu, och sen så blir de nattinatti för liten, och jag ska slänga mig i soffan o läsa lite.
Imorgon är vi tillbaka i jobb o dagisrutiner så lika bra att passa på o njuta lite av att få sitta i sin soffa o läsa, och kanske ta en LITEN bit kladdkaka.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0