Ett litet måste

Konstaterad här om dagen att Arvid snart inte har några tröjor kvar, efter att jag rensade ur allt slitet.
Så idag blev de en vända till Tuna Park o en till stan, 4 tröjor, en body, en t-shirt och 2 pyjamaser.
Perfekt, Arvid var dock inte fullt lika nöjd, eftersom han prompt skulle gå..... själv......åt ett annat håll... !!!
 
Har även konstaterat att idag.. 7 Februari.. är min sista dag på min låååååånga härliga mamma ledighet..
Tobbe lugnade mig igår, och menade att jag ska nog få vara hemma.. =) Lovely!!
Men klart att de känns konstigt, har ju ändå vart hemma 15 månader, och jag har njutit och älskat var enda lite sekund av tiden..
Visst kan jag känna att de ska bli lite skönt att få lite "vuxet" sällskap på dagarna.. (Säger jag som jobbar på dagis)
Jag känner nog på mig att jag kommer prata ihjäl personalen mer än barnen i alla fall..
Och så kan de ju vara lite trevligt med några kronor till i kassas, som förtillfället har ekat väldigt tomt..
Planen är väl att åka på någon liten tripp i sommar och förhoppningsvis någonstans utanför Sverige inom en väldigt kort framtid.. helst innan året är slut om jag får bestämma..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0