En helt vanlig dag

För varje dag som går, när jag slipper vara hemma och vabba, blir jag överlycklig.
Dels skönt för Arvid att slippa vara sjuk, dels trevligt för mig att få vara på jobbet o träffa andra likasinnade.. (Nu menar ja de vuxna) och dels så tänker jag varje dag som en liten löneförhöjning.
Visserligen så har denna dag gått till att få lite jobbiga flashbacks från gårdagens lilla trappvurpa, man tänker hela tiden på de som skulle kunna ha hänt.
Men jag försöker då snabbt slå bort hjärnspökena, och tänka på mitt lilla hjärta en glad dag.=P
Efter jobbet åkte jag på en gång bort till pingstkyrkans secondhand, för att se vad de fanns för kulkul.. Men jag hittade inte ett skit, de var super ut plockat.
 
Ska alldeles strax ta bilen bort och hämta hem min lilla goding, de får bli lite mellis på stående fot någonstans, för min plan är att åka och storhandla.
dels mat för veckan, och dels för Tobbes firande på Söndag.
Har inte bestämt någe alls som jag ska bjuda på, förutom Tobbes beslut om kolakakor.
Så jag får väl handla hem lite av varje så de finns de mesta till de mesta.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0