Bakcravings o morfarmys

Finns nog inte mycket att klaga på av nattens sömn, visserligen blev lite vakentid, men inte värre än vanligt.
Plus att vi knata upp strax efter 8, och han sov i sin säng hela natten.
Lite frukost, och sen packade jag ner Arvid i vagnen och traskade bort till öob, för att handla hem lite torrvaror som fattades till dagens bakning, läser Heidis blogg, o i mellanåt så rör hon ihop någe som låter helt underbart gott, (läs snarare lätt, för min del)
Så idag blev de en hel kakburk med Dumlekakor.=)
Arvid fick smaka lite kakdeg..=) Och gjorde de med glädje.=P
Mitt i lunchen kom pappa förbi, anledningen var nog lite att lämna två lampor, och mycket för att få träffa Puffen..=)
De hinns med mycket på liten tid..=P Äta.. bättre när morfar matar än mamma, när jag försöker så protesterar han med hela kroppen, KAN SJÄLV!!!! Men morfar var de mycket med intressant.=)
Liten sångstund, och massa bus..=)
Nähä, om man skulle se om de lilla livet vill vakna snart, o hjälpa mamman att baka semlor.. Eller så blir de imorgon..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0