Fredag

Hela dagen har gått åt att förbereda helgens alla festligheter.
Ikväll ska jag till Åsa som fyller på Söndag men som ska ha lite fest ikväll, och imorgon ska vi fira Tobbes syster som fyller år, och på Söndag så ska vi fira Arvid.
Bara massa roligheter.=)
Så de har bara vart att åkt runt och handlat, fixat, handlat, fixat.. handlat lite till.. o idag så var vi vart ner till Solstrålen en stund, dels så Arvid skulle få leka av sig lite, och så hämtade jag nyckeln tills på Söndag.
 
Efter lunchen så somnade Arvid innan ja hann lägga honom på kudden, och jag kröp ner i vår säng och gjorde samma sak.
Så himla skönt att så sova middag lite.=P
 
Igår när jag stod i köket och fixade med middagen, så höll Arvid på att leka i sitt rum, och efter ett litet tag så utbryter han... Mammmaaaa! Arvid är bäbis!  jaja..Hahaha.. han är ju för underbar!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0