Tisdag

Jaha, vilken ligga-under-filten-med-film-dag idag..
Skönt att bara jobba till kvart över 12 då.=)
Cyklade hem och målade en vända till på elementet, så nu är de klart.
Och sen knatade jag till Solstrålen för att hämta hem min lilla.
När jag kom så låg han fortfarande och sov, så jag o en personal satte oss och hade ett litet möte om den kommande Öppet Hus dagen i September som jag såklart är del-ansvarig för.=P
 
Sen hade vi de kalasmys i Arvids rum, lek med alla hans nallar och byggde lego huuur länge som helst.
Så pass länge att lasagnen i ugnen blev bränd..=P haha.. aa de är faktiskt sant..=P
Dock så hade jag dragit igång äggklockan.. men den ringde aldrig.. haha..
Men de blev inte så farligt.
Lyfta bort den övre locket..=P haha
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0