Söndag som den ska

I flera dagar har jag gått och peppat för dagens träningspass.
Hade bokat ett core-pass, sagt och gjort, åkte ner i morse, peppad upp till öronen.
Ställde mej på crossen för lite uppvärmning ca 20 min, och sen travade in i tränings salen.
Eftersom att detta pass bara är 30 min. så kändes de som att de fanns ett ljus i tunneln redan när jag  klev in..=P
Men vafaaaan var de för jävla pass?
Jobbade så hårt och starkt som jag bara kunde och knappt en pulsökning lyckades jag få till.
Riktigt nybörjar pass, och gav mej absolut ingenting, jag har kommit ljusår längre med min egna träning än de.
Dock boostade mitt självförtroende en del..=P
 
Efter detta meningslösa lilla pass på åkte jag och storhandlade och nästan på en gång när jag kom hem så kom mamma på en liten spontanare.
Alltid lika trevligt, Arvid somnade inte idag heller efter lunchen, men idag blev de lite bättre, eftersom vi var bjudna på middag i Malmköping och han somnade innan vi ens hann ut från stan, och plus att Malmköpingsvägen var avstängd, så vi fick åka en omväg som tog en halv timma, så fick han sova i bilen ca en timma.
Perfekt!
Så han var på strålande humör och kunde hur nöjt som helst busa loss med sina kusiner.
 
Kolla in lilla tussen Arvids farmor och farfar hade skaffat..=)
Så sjukt gullig liten Norsk skogskatt på 12 v.
 
Nu sitter vi och chillar och Mini har precis somnat, lite för sent för att vara en Söndag.. Men men.. så blir de ibland.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0