Mmm, ja vet.. har inte orkat... eller haft tid...

Haft fullt upp, och att blogga har inte haft tid med riktigt.
Blivit dåligt med träning också den sista veckan.
De känns både i kroppen och i psyket.
Speciellt nu när jag har den roliga kvinnoveckan med, så känns de nog helt ärligt med i psyket än i kroppen.
Men var nere igår och körde ett pass, och tungt som stryk var de, ska ner imorgon, söndag och måndag.
 
 
Igår så åkte jag och Arvid och gjorde Västerås, köpte presenter till helgens kalas, och så gick vi och kikade lite i butikerna, han är ju de bästa sällskap man kan ha.=)
Annars så har vi mest hängt..=) Ute är väl de bästa för tillfället.. man kan göra geggamojja mest överallt.=)
och så gräsklipparen såklart.
Igår kväll så planerade jag att göra en liten Oreo-cheesecake att bjuda på. på jobbet.
Och jag kan säga att den var gryyymt uppskattad, och sjukt god.=)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0