HEJ! Från familjen Fredagströtta!

Ja.. som sagt... jobbat en vecka.. så är man redan inne i Fredagshjulet.
För tillfället har vi avkoppling i soffan, Tobbe läser, jag bloggar och Arvid kollar film en stund innan de är dags för bad och sov.
Gisses va trött han är. ♥
Gjorde en riktigt fräsch sallad till middag idag. Orka mer när de är så varmt.
Och man blir så skönt mätt av kycklingsallad.
Satt och kollade runt lite i min mobil idag, och hittade världens rockigaste mamma..=P
=P
Förutom överflödigt fluff på kroppen, så var jag så sjuuukt snygg.
ÄLSKADE mitt hår, ÄLSKADE min makeup och ÄLSKADE klänningen.
Hade nog tänkt pröva den snart..=P Mest bara för att.=D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0