Full fart spar tid!!

Vi vaknade rätt skapligt, och redan vid 9 var vi och storhandlade.=P
Halv 12 var jag hos en gammal jobbarkompis som skulle gifta sig idag, och jag hade fått den stora äran att göra hennes bröllopsfrisyr..=P
Så himla roligt..
Så fort jag satte dit blommorna så insåg jag att hehe, jag hade nästan gjort min egna bröllopsfrisyr..=P
Men o andra sidan vad gör de?? Min är ju den snyggaste jag sätt, plus att ingen som var på mitt bröllop var på Stinas..=P
 
Så fort jag var klar där, så susade jag ner och körde ett pass på gymmet, 60 min. kondition, (När jag var klar, och stod och svettades vid vattenhålet.. så kom en av de som jobbar där och frågade mej om han inte skulle sätta mitt namn på just DEN crossen..=P, Tyckte de lät som en toppen idé)  och sen en rump-pass.. Ett TUUUUNGT rump-pass...=P
Efter de så åkte jag och plockade upp Rebecka.. (Tobbes syrra) och vi åkte hem, Kim och Rickard och kidsen kom över och vi hade en grymt lyckad Lördagkväll.. Toppen!
 
Nu sitter vi och chillar framför någon värdelös film...
Hörs!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0