Fredag hela dagen

Ja.. överlevde första arbetsveckan.
Nästa vecka drar vi igång på allvar, jag har en hög med inskolningar på jobbet och Arvid ska få gå upp lite i tid på Solstrålen.
Tobbe har börjat jobba heltid nu, så Arvid kommer att få gå även på Måndagar nu.
Men jag har inte gått upp en minut i tid.. =P Så vi kommer fortsätta med våra lyxtider på dagarna.=)
Plus att morfar i familjen ahr erbjudit sig att komma o hämta lite då och då.. och då passar ju Måndagarna perfekt.=)
Mamma hämtade Liten efter lunch idag, så han får sova hemma.
Skönt för honom att sluta tidigt en fredag med.=)
 
Jag jobbar till 3 och då blir de hem och ta fredag. Skönt!
Blev ett pass på gymmet igår, skönt!
1 timma och en kvart kondition, och sen ett mage- rygg pass.
Skulle nog behöva ha lite hjälp med mina magövningar, har lite svårt att hitta kontakt med musklerna i vissa övningar.
Skulle ju vilja höja en nivå snart..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0