Någonstans i mitten av veckan

Efter jobbet fick de bli en snabbis på stan.
De blev en tur in på Polarn o Pyret, behövde handla ett par badbyxor till Arvid eftersom vi har tänkt att besöka badhuset på Söndag.
Och så köpte jag även en liten present till Tobbe, tyckte han var värd de.
Nu kollar vi lite på Emil medans vi väntar på att Tobbe ska komma hem från gymmet.
Ungen kommer väl börja prata smålänska om vi ska fortsätta i den här stilen..=P
 
Igår satt jag och slötittade på Top Model, och då skulle dom göra egopix med naglarna som fokus.
Och jag blev sjukt inspirerad, och plockade ner min nagellacksväska och gick al in..=)
Blev riktigt nöjd.
 
Lite senare blir de gymmet, var så grymt otaggad, och inget "snygghets feeling" alls, men försöker så mycket jag bara kan att peppa mig.
Samtidigt som jag försöker att få Arvid att inte slå ihjäl sig överallt där han klättrar.
Nyss slog han huvudet i golvet när han rasade ner från verktygslådan... tidigare idag var han halvt uppe i vardagsrumsfönster, och igår rasade han ner från tvbänken.. och ändå tycker jag att jag har full koll.. men tydligen inte... *suck*
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0