Lite ensamast i världen

                                               Arvid har nyss fått en liten kusin! =D
 
                                              ♥Grattis Rikard o Kim till lilla Lowe! ♥
Packa med mig en snorig Arvid och åkte till Jula, fick ett litet ryck på att göra klart mina stolar, och till de så behövde jag en slipmaskin.
Så de var ju bara att åka och köpa en. =)
Sen hem, lite lunch till den lilla, och sen hopp i säng..
efter två timmar så vaknade han, och var inte alls på humör, så vi gosade ner oss i vår säng en stund och läste lite bok, bara de att han somnade om, och jag la mig till rätta... och somnade jag också, vaknade till och sneglade på klockan.. VAAAAA!! 16.05 stod den på.. Ojojoj..
Väckte Arvid, och konstaterade att de kommer bli en låååång kväll..=P
Men vi klädde på oss lite, och gick ut och lekte ett tag, samtidigt som jag fick en liten känsla av grym ensamhet.
Känns inte som jag har gjort ett skit denna vecka förutom att tagit hand om Arvid, och klart de är ju de bästa jag vet.
MEN.. måste ju göra annat också.. Tror att jag känner lite så också för att dels så har jag inte vart nere på gymmet på nästan två veckor, plus att jag har inte jobbat sen i måndags..
Smsade Märta och kollade läget, och hon var inte sen med att bjuda över mej och Arvid på lite mat.
Och eftersom han hade sovit bort hela dagen så tyckte inte jag att de gjorde så mycket att vi blev där ett tag.
Så lite mat och en jävla massa garv, så skönt att skratta så mycket så tårarna sprutar.
Så strax efter åtta så kunde jag nöjt åka hem med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0