Gympeppar mig!!!!!!!

Njadå, inte varit fullt så trött jag trodde jag skulle vara.
Skönt!
Förtillfället hålls de på att fixas med middagen lite, bakpotatis och tonfisk filéer, med morot- o lime crème fraiche.
Mums!
Samtidigt som jag håller på att peppar för fulla muggar inför kvällens pass på gymmet, har vart lite smålycklig i hela kroppen för att jag äntligens ka få komma ner och träna igen efter nästan två veckors uppehåll.
Så nytt träningslinne på, en Celsius på kylning, och snyggaste bruden ever på youtube..=)
Och nördig som jag är så har ja väntat länge på kvällens säsongsstart av Ullared..=D
Plus fortsättningen av Biggest Loser..  Lyckan är total denna Måndagkväll..=P
 
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0