En konstig Fredag

Vi tog visst lite sovmorgon i morse.
Halv nio knatade vi upp, ingenting mej emot, eftersom jag inte somnade förens vid halv två i natt.
MEN, de rubbade hela Arvids sovsystem.
Vi åkte först ner på stan en vända för lite ärenden, och sen hem och luncha lite.
Och jag prövade efter de att stoppa honom i säng, efter nästan 40 min. gav jag upp och plockade upp honom igen, då hade han legat där uppe o lekt med en snutte, en speldosa och en bok..
Så han fick komma ner och steka lite pannkakor med mig, och efter en timma prövade jag igen, samma sak igen..
Nästan 40 min. innan han började sparka runt i sängen så ja trodde den skulle ramla ihop, upp ett tag till, och efter ett tag var de ju ändå dags för mellis, så vi klädde på oss, och käkade lite mellis ute.
och sen tog vi en promenad, först till Solstrålen för att hämta hem lite saker som behövdes över helgen, och sen tog vi en timmas promenad runt Närjeholmen.
Och efter en halvtimma så somnade han.. klockan var då 16.05.. Hmmm..
Aja..
Men han sov inte skit länge, utan vaknade lagom tills vi knatade in på tomten..=P
 
Aja.. bättre lycka imorgon...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0