De där ljuset ja..

slocknade nog nästan så fort jag hade bloggat klart..
Arvid vaknade igen efter bara 40 min, och var jätteledsen, slö, ville inte ta emot någon vätska och hade en så sjukt jobbig hosta..
Ringde vc akut nr igen, och hon kunde bara hänvisa oss vidare till barnakuten.
Så på en gång kastade jag på oss lite kläder, packade skötväskan, och styrde mot sjukhuset och barnkliniken.
Och vi blev mottagna av jätte bra personal, även om Arvid inte alls kunde acceptera någon av dom, även om dom fjantade, bjöd på saker, glass och kramar.. så visade han med hela kroppen att han absolut INTE ville vara kvar.
De känns ju inte bättre i mamma hjärtat när han skriker och pekar på sin vagn som stod utanför avd. =(
Men mycket prover togs, och läkaren kunde konstatera att han var en stark och fin liten pojke..
(och jag är sååå sjukt tacksam över att han är lite bullig och har lite att ta av, medtanke på att han inte ätit ordentligt sen i måndags)
Alla prover såg riktigt bra ut trotts allt, med ett recept på hostmedicin fick vi med oss hem.
 
Han var så trött när vi klev utanför sjukhusets dörrar, och vi kom inte ens ut från garaget innan han sov.
Lilla fick en flaska välling lite senare på eftermiddagen och vi försökte väl peta i oss någon halvhjärtad middag.
Nu ligger han i sin säng och sussar, och vi försöker ha någon form av vuxentid.
Men kan inte riktigt slappna av än..
Hoppas de ser bättre ut imorgon.
Ni orkar väl snart inte med min sjukanalys..=P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0