Back again

Vi är hemma veckan ut, och äntligen så kan vi börja röra oss ute igen.
Tog en långpromenad efter frukosten i morse.
Så otroligt skönt att han börjar bli sitt rätt Jag igen.
Äter, sover och leker som han ska.=)
Sista dagarna så har han blivit ganska fort trött, och jag tackar gudarna att jag var så duktigt för ett par år sen och samlade på mig alla Astrid Lindgren filmerna.
Fattas två eller tre, sen är den komplett.
Bjöd över pappa igår på lite pannkakslunch, Arvid var helnöjd... "-Moooff, o kaka".... ("Morfar och pannkaka")
Så han var här en stund och gosade loss lite på Arvid, innan de var dags för morfarna att åka tillbaka till jobbet, och Liten att hoppa ner i sängen.
Har blivit lite väl mycket sovande i vår säng nu när han vart sjuk, så varje gång han ska in i sitt rum o sova, är de en större katastrof när vi bara går förbi vårt rum, och han inser att han ska få sova i sin säng.. Unge då, de blir till att gå på avvänjning.. =P
Åkte ner en vända till gymmet igår kväll, lite halvmotiverad, och småtrött.. Men gisses vilket pass..
Grymt bra tempo på crossen och löpbandet och grym styrka i maskinerna, många långa upprepningar..=)
Duktiga jag!!!
Man kan ju alltid hoppas på att kvällens pass blir lika kanon..=) 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0