-

Mötte upp mamma på stan, så skönt att komma iväg lite.
De fick bli innehåll till påskägg, lite till mig och en fika såklart.
De var nog den äckligaste bakelse ja ätit..
Men, men..
Mamma hakade på hem, och vi satt hemma och surrade ett tag.
Vi kom på att Arvids bästaste bästa när han var minder var Ella´s kitchen smoothies.. så jag kutade bort till Ica och bunkrade..
=)
Och gisses va nöjd han blev..
Att jag inte hade tänk på de tidigare..
Tre stycken svepte han, och de får vi väl vara nöjda med.
Så i hans påskägg fick de ju såklart bli en ny snuttis, en supersöt liten sköldpadda.
Och en hel hög med smoothies.
Vet inte riktigt om de är för att han helt själv kan mumsa i sig den, eller om de är den lite lätt plastiga eftersmaken som lockar..=P
Men, men är de de som han vill ha.. så skulle jag kunna köpa hela lagret åt honom.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0