Träningsvärk like hel....

Efter helgens tog-pepp-träningar har jag sådan sjuk träningsvärk i armar, axlar o mage.. sjukt gött..=)
Kände redan förra veckan att jag mest bara körde på "rutin" och att jag hade för mycket energi kvar när ja klev ut från gymmet.
Så på med lite mer motstånd på crossen och på med lite extra vikter o lite fler upprepningar i maskinerna så ger ju de bra resultat.
Idag blir de en vilodag, och jag funderar starkt på att styra mot IKEA och fixa klart Arvids rum.
Dock vill jag ha en ny byrå till hans rum och en "golv hylla".. eller vad de kan kallas..
En sådan fast med bara fyra hål..
Kan ju kännas lite väl överambitiöst att köpa massa stora möbler när jag är ensam med Arvid..=P
Men men, man kan ju iallafall åka dit o få lite tips och insperation.
Nähä, Arvid sitter o käkar upp en Vi Föräldrar tidning och en BODY tidning, dags för lite frukost kanske

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0